Treu-li profit a una eina clau per a definir la teva estratègia publicitària

Taller que forma part de l’itinerari 1: Estratègia digital
Docent: Judith Badia

 Objectius del taller

Com hem de planificar una campanya de publicitat online?
Quins conceptes hem de conèixer per seleccionar els suports més adequats?
Què cal saber per optimitzar la inversió de la publicitat digital?

Temari

1. La publicitat a internet

Diferències i semblances amb la publicitat convencional
mètodes per conèixer quins són els suports més addients per a una campanya
Tendències de la publicitat online a Espanya

2. L’estratègia publicitària digital: com plantejar-­‐la

Fixació d’objectius
Determinació d’audiències
Anàlisi i selecció de suports
Execució d’un pla d’accions

3. Com mesurar l’eficàcia de les campanyes online

Mètriques més habituals: CPC, CPM, CPL, …
Mètodes d’avaluació de resultats

Presentació

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s