Itinerari 1: Estratègia digital
Docent: Jordi Argelich – Think About Export, SL

Objectius

Aprendre els factors clau per a desenvolupar una estratègia de venda adequada per Internet en un o en diversos mercats. Conèixer les plataformes de venda més utilitzades, els seus avantatges i inconvenients. Conèixer les distintes formes de promocionar la venda per Internet i saber escollir les més adequades per a cada cas. Saber treure profit de les xarxes socials per augmentar les vendes. Aprendre com mesurar els resultats i el retorn de la inversió.

Continguts

• Definició de l’estratègia. El Pla de Màrqueting Digital
• Factors clau per d’escollir el web i les eines digitals
• Diferents formes de vendre utilitzant Internet
• Com promocionar el web o la botiga on-line
• Mercats digitals, portals i altres eines on-line
• Com utilitzar les xarxes socials i per a què

Presentació

 

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s